Verzend- en leveringsbeleid Webshop artikelen

Sundisp is een product van Sundo BV

BE0746.524.866

Tuinwijklaan(Bis) 4

8501 Kortrijk

info@sundo.be

Levertijd & verzendkosten

Na het plaatsen van uw bestelling gaan wij direct voor u aan de slag. Bestellingen van standaard Sundisps worden binnen 5 werkdagen verzonden. Gepersonaliseerde producten kennen een wat langere levertijd door de benodigde montage, hiervoor geldt een

levertijd van 15 werkdagen. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden weergegeven in de winkelwagen nadat u uw producten heeft toegevoegd. Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL of Bpost. U ontvangt een verzendbewijs nadat wij het pakket hebben - overgedragen aan de vervoerder. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.

Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Bedenktijd/retour

Producten die u via deze webwinkel koopt welke op maat volgens de door u ingevoerde specificatie

gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken via het contact formulier op onze website of via info@sundo.be.

 

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het

gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sundo.be. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling betalen via Bankoverdracht, Belfius Direct Net, KBC/CBC betaalknop of Bancontact.